Saturday, 10 September 2011

Melaka??

Assalamualaikum & heyy y'allz!

Malasnya nak packing barang semua.
I memang dah jemu duduk rumah.
Yelah, kawalan 'jaga' di rumah 24/7 pun boring jugak kan?
Time dah lama kat Melaka tak sabo2 nak balik JB.
Time dah lamaaaaaaaaaaaa kat JB tak sabo2 nak keluo.
Melaka is the only solution I have y'allz
I tak SUKA tempat tu tapi I nak teruskan belajo sampai habis.
Jadi I kenalah berkorbankan?
Tak banyak sikit...
tak sikit banyak.
Hmm...

InsyaAllah...
hasilnya mesti bagus.
I redha je dengan takdir nak bawak I ke mana.
Habis belajo nanti baru I tau susah senang hidup ni agaknya.
Harap2 segala ujian dapat ditempuhi.
Cita2 yang diimpikan pulak akan tercapai.
1 tahun je lagi!

Esok...
siang...
I balik sana.
Drive lah!
Eyqa nak tumpang.
Bagus jugak ada teman.
Ayah suruh ajak kawan sebenonya...
cuma tak terfikir siapa mula2.
Yelah, dahlah tak ada mood nak drive balik sana...
sorang2 pulak tu!
Baik ada kawan temankan ye tak?
Hehehe~

All right!
I need to log out.


p/s: I cari2 USB kamera tak jumpa.

2 comments:

ezwan mazlan said...

huhu..satu tahun sahaja lagi..nanti ko grade kat melaka or shah alam..klau kat s.alam, hope boleh jumpa..aku dua tahun lg..sob2..about driving..sangat2 betul!! bosan klau drive sorang2..klau aku dah on radio pun still rasa ngantuk..we need smbody to talk during the journey..hahaha..last word, enjoy this new semester and hope it will better than before ye mirul!! good luck!!

Mikah Lurima said...

hmm... memang 1 tahun je lg. Aku tutup mata je ni. Dengan 28 jam kdt. Jumpa semula lecturer yg menyeramkan aku 1 tahun lalu. Memang menduga dlm masa yg sama semangat aku mcm nak naik semula. sbb kawan2 aku kat sini pun byk yg menyokong aku. *legaaaa

keaaaaaaaaannn?? kalau boleh elakkan weyh sorang2. kau dah bawak kereta g S.Alam kah? kalau dah leyh kot kau turun melaka. Aku grad kat Melaka je. =(

Thanx 4 all ur wishes!!! XD
I really need that~^^