Monday, 20 February 2012

Me in Blue

Assalamualaikum & heyy y'allz!

Huhuhu... I don't have any idea on what to write about. 
Actually I have but I decided to save it first for another entry maybe...
 ...I'll post it right before I go back to 'school'. 
Hmm... 
...so I came with this post. 
You see... 
...I'm a geek in the pink kinda guy. 
*love that Jason Mraz song*

I suka warna pink
...merah,
...hitam, 
...kelabu
...hijau dan... 
semua warnalah! 
*confuse much?* 

I suka apa-apa warna je tetapi I acapkali pakai warna-warna yang I cakap kat atas ni. 
Macam-macam kritikanlah yang I dapat. 
Biasalah dalam ramai-ramai yang suka ada juga yang menyampah dengan kita kan? 
Tapi ada satu atau dua warna yang I tahu sesuai sangat bila I pakai tapi...
 ...jaraaaaaaanngg I pilih untuk dipakai. *warna dan pakai maksudnya pakaian* 

Ini adalah antara bukti yang I rasa t-shirt warna biru sesuai dan...
 ...selesa sebab tak ada kontroversi rasanya. 
Haha!


Tengok! Baju biru yang sama hari yang berlainan. Tak banyak baju biru...

Seluar biru pun ada gak...

I dunnow whether this counts or not. Hmm...

Ini masa buat persembahan untuk Karnival Mega Mahasiswa 2011 (KARMA).
*Thanx Fadhil ambilkan gambo*
Pakai selepas berbulan-bulan I beli. Lol!
I dunnow what happened to me. Biasanya beli tak sabo-sabo nak pakai.
I love this shirt so much I guess. Sampai sayang nak pakai. *matilah*


Turquoise is a 'family member' of blue right? I don't know lah... 
...but that blue shades is inspired by David Archuleta. Teehee~

Sekian sahajalah I merepek kali ni. =P
Jadi, entry ni membuktikan yang I kena shopping lagi untuk cari baju biru.
*pokailah!*


p/s: Petang nanti ayah nak pinjam laptop ni sampai hari Rabu. );

2 comments:

farisya risya said...

wah... u look nice .... :)
dont forget visit my blog too... :)

Mikah Lurima said...

Farisya>> Thanx... insyaAllah I will! ;D Thanx for coming here n follow my blog too. ^_^