Wednesday, 1 February 2012

Si Comel yang Perasan Comel

As salam & heyy y'allz!

Petang tadi masa I goreng burger kat dapur, 
I tangkap sekali gambo si WiFi. *sempat ek*
Alahai...
kucing I yang duduk dalam rumah tu.
I ada 'ramai' kucing tapi yang ni seekor je duduk dalam rumah.
Mengada-ngadalah tu! Haha

Ibu I beli dalam 4 ke 5 bulan yang lepas tak silap.
I memang jatuh hati dengan si WiFi ni.
Alkisahnya adik I lah yang beriya-iya minta suruh dibelikan.
Macam dah tak cukup je 4 ekor kat luo rumah tu.
Walhal dia tak adalah sayang beno dengan WiFi ni.
I lagi selalu layan si kucing perasan comel tu.

Semua kucing letak dalam sangko kucing.
Bilik masing-masinglah kiranya.
Tapi housemates lah! *gitewww*
Petang-petang atau time ibu I cuti...
...kucing-kucing bebaslah bermain kat luo.
I suka kucing tapi kucing kat rumah ni tak terlayan you allz.
Ibu memang sangat rajin.
Yelah, mengubat kesunyian katanya. Lol!

Ya Allah...
...si comel ni sangat aktif okey.
Budak lagilah katakan...
I tak tahu nak kata baka apa.
Kacuklah yang penting. (=









Yang ni sangat bajet Adele okey! 

Bukan senang nak ambil gambo si WiFi ni.
Dia paling manja dan tak garang tapi nampak kamera je malu.
Macam I lah tuuuuu... hahahaha!

p/s: Makan lagi...

No comments: