Monday, 14 October 2013

Jom Puasa!

As salam!

Hari raya haji dah dekat sangat tapi apa kata kita amek berkat sebelum Aidiladha tu tiba. Jomlah kita pakat puasa sunat sempena hari 'Arafah ni. Ada orang yang mungkin mula sejak Khamis atau Jumaat hari tu. Bagi yang lewat macam kita ni still ada harapan lagi nak buat amal jariah untuk diri sendiri. Jadi, marilah kita! Hehe. Selain puasa tu kita digalakkan untuk banyakkan berzikir dan sebagainya. InsyaAllah, mesti bolehlah! Sehari je lepas tu dah raya. Ngeee! Selamat berpuasa! 

Source: Facebook

p/s: Kalau korang still tak makan dan minum lagi lepas Subuh sempat lagi nak niat asalkan belum Zohor. #winkwink

No comments: