Tuesday, 15 October 2013

Makan-makan Raya

Assalamualaikum & hai semua!

Selamat hari raya Aidiladha! Semalam dah wish hari ni pun kena wish lagi. Bagi tempat tempat yang mana sambutannya meriah tu ingat ingatlah orang yang di sini okey. Kami sambut biasa biasa je. n_n

 Sempat gak posing lepas balik solat... 


Kambing Masak Manis  

Nasi Arab #MainMenu

 Snowy Cheese Cake

 Rainbow Caramel Cake

Peliks Punch

#Complete #Happy #Meal

Ibu tanya aku hari tu nak makan apa raya nanti since tahun ni tak balik kampung. Aku dengan pantas cakap nak Nasi Arab. Kat luo kan mahal so apa kata buat sendiri. Ya Allah! Memang puas makan. Hehehe... alhamdulillah syukur sangat. Kami empat beranak dapat kumpul sama-sama. Seronok sebab semuanya home made. Ibu sangat rajin okey. Lepas makan terus ngantuk. Hihihi

No comments: