Tuesday, 5 November 2013

Salam Maal Hijrah #1435H

Assalamualaikum...

Sungguh pun aku sangat busy sejak mula kerja 16/10 hari tu.
Aku tak pernah lupa kat blog ni.
InsyaAllah aku try cari masa untuk update at least sekali 2 minggu.
Aku nak ucapkan,
Selamat tahun baru
kepada semua umat Islam di atas muka bumi Allah ni.
Semoga amalan pada tahun sebelumnya diterima Allah.
Semoga tahun baru ini lebih bersinar untuk kita
agar dapat kita semua capai impian kita sebagai 
Muslim dan Muslimah yang beriman dan syumul. 
Menyeluruh dari segi menyeimbangkan yang mana duniawi
dan yang mana satu ukhrawi.
Saling mengingati satu sama lain insyaAllah.
Ramai orang kata nak berhijrah ke arah itu dan ini.
Tapi sejauh mana kita nak ke arah tu aku tak pasti.
Jadi, kenalah lebih positif supaya lebih berjaya pada tahun ni hendaknya.
Semoga apa pun yang kita lakukan diberkati,
dirahmati dan diredhai Allah Subhanahuwata'ala. 

#SalamMaalHijrah #1435H

Source: Facebook

No comments: