Monday, 25 November 2013

Sneak Peek Z1

Assalamualaikum...

Hari ni adalah antara hari bersejarah dalam hidup aku.
Aku ni sangat noob.
Asal orang tanya,
"WhatsApp tak ada?"
Mesti aku segan silu.
Yelah,
zaman dah beralih tapi aku still ditakuk lama.
Ekceli,
aku tak kisah.
Tapi bila dah kerja ni...
jujur aku kata aku 'ada'kan benda ni pun sebab kerja.
Aku nak kerja aku mudah.
InsyaAllah,
niat aku baik jadi aku harap sangat Tuhan bantu aku.
Bantu untuk jaga harta yang agak mahal ni.
Almaklumlah...
#Alhamdulillah
#happy
#excited
#syukur


2 comments:

akunawzzi said...

aku dah bertahun pakai smartphone sejak whatsapp tak wujud lagi..tp still tak guna whatsapp..aku lebih noob..huhu

Mikah Lurima said...

@akunawzzi wehh, kau ada masa lagi. aku pun baru belajar guna ni haa. hehe