Saturday, 10 May 2014

Umur Blog

Assalamualaikum peeps...

Hai! Susah betul aku nak post benda selain makanan sejak jual kek ni.
Tetibe aku dah ada free time so aku nak publish something lah.
Umur blog...
Korang tahu tak umur blog korang?
Aku tak pernah kira. 
Huhu

Yang aku tau aku ada blog ni sejak 2009 camtu.
Tu pun bukannya original blog asal.
Ni kira blog kedua sebab yang first aku private-kan.
Hehehe

Seronok tengok bloggers tegar yang still setia dengan blog sedangkan sekarang
dah macam macam ada kat dunia virtual ni.
Fesbuklah, Instagram lah...
Aku sangat suka Instagram.
Baru join tahun ni tapi rasa macam dah 2-3 tahun join.
Sebab post dah nak 500.
SubhanAllah!
Best!
Senang.
The picture talks itself.

Tapi aku still sayang blog ni.
Walaupun aku entah siapa je dalam dunia blogging ni.
Tapi aku tetap sayang blog ni.
InsyaAllah akan setia menaip walaupun mungkin selang setahun publish entry.
Tapi kalau korang nak follow aku punya IG,
search je 'mikahlurima' dalam IG.
Lagi best kalau korang follow 'choomilldesserts'.
Aku lebih kerap update kat situ dan aktiflah jugak.
Mudah nak communicate.

Okeylah,
nak buat benda lain.
Thanks for reading.
As salam...


No comments: