Wednesday, 29 October 2014

Anonymous

Assalamualaikum... 

Aku dah lama tak melawat blog ni. Konon nak update something. Sekali tengok ada satu comment awaiting for approval. I guess hater lah. You know, tinggalkan komen pun atas nama 'Anonymous'. Aku jarang dapat komen daripada Cik/Encik Anon ni. Biasa positif tapi kali ni negatif. 

Aku delete cepat sangat. Tak sempat print screen. Well, just say dia ingat dia tahu kisah hidup aku. So, dia dakwa aku seorang gay. Hahahaha! Orang macam ni memang sedih. I'm a very open minded person. Bukan aku tak ada kawan yang gayah ni. Ada je... I accept them for who they are. At the same time aku beritahu yang aku tak suka apa yang diorang buat. But friendship is still friendship. Kawan-kawan aku pun tak pernah dakwa aku benda yang bukan-bukan. They are very respectful and educated people. Tapi si anon ni seolah-olah tak puas hati aku mengaku metroseksual. Well...

Aku pernah baca dalam satu majalah ni like 10 years ago. Kesimpulannya, tak semua metrosexual tu gay, dan tak semua gay tu metrosexual. You have to open your mind. Another thing! About 'anonymous'. Orang yang guna 'anonymous' ni dan meninggalkan kritikan negatif, aku anggap sebagai pengecut. Sorry to say, kau tak ada level konfiden yang tinggi macam aku dan ramai blogger lain. Anyway, I forgive you cik anon. Semoga Allah merahmati perjalanan hidup anda. 


No comments: